سبد خرید:

0 عدد - 0
سبد خرید شما خالی می باشد

0

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه سون به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت سون هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری سون و سایر خدمات ارائه شده توسط سون به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سون است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سون از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سون منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های سون تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

شرایط استرداد محصول

استفاده از 4 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده،ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا،به ما اطلاع داده شود.(تماس تلفنی)
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 4 روز مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
– استفاده از این گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.
– نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت 2 روزه را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال ها و مورد های فنی و ظاهری(شکستگی،خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا)که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی شود.استفاده نادرست پس از دریافت کالا مواردی مانند:حمل و نقل و جابجایی،نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا(قید شده در دفترچه کالا) را شامل می شود.

اگر کالای خریداری شده،آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
-آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
توجه:حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.
-اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد،باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه طلاع داده شود.
– اگر پس از ارسال کالا از سون یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود،حداکثر تا 1 روز کاری،باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد.
– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ)باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.
– لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا،حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید،هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

یا امکان کنسل شدن سفارش وجود دارد؟

بله، با توجه به سینک بودن ۹۰ درصد موجودی و نوسانات شدید ارزی در درصد اندکی از سفارشات امکان عدم تامین سفارش از سوی سون وجود دارد. در این موارد ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد و مبلغ واریزی عودت داده خواهد شد. مشتریان گرامی در هنگام ثبت سفارش این نکته را مد نظر داشته باشید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی یا ثبت اطلاعات تماس اشتباه سفارش خود به خود کنسل تلقی خواهد شد.

پس از ثبت نام و تایید ثبت نام ، شما میتوانید خرید خود را انجام دهید. پس از نهایی شدن خرید از فروشگاه با شما تماس گرفته میشود و پس از آن زمان ارسال برای شما تعیین می گردد .

امکان تحویل کالا در استان البرز در کمتر از 10 ساعت وجود دارد .

در صورتی که سفارش خود را قبل از ساعت 8 صبح به پایان برسانید محصول در همان روز بستگی به نحوه انتخاب شما ارسال می گردد ( به غیر از استان البرز ) ، سفارشات بعد از ساعت 8 صبح فردای کاری ارسال خواهد شد .

در صورتی که در استان البرز می باشد امکان تحویل فوری میسر می باشد و پس از انجام مراحل ثبت سفارش با شماره های ذکر شده تماس حاصل نموده تا مرسوله به سرعت برای شما ارسال گردد .

جهت تحویل کالا در فروشگاه حتما از جانب همکاران با شما تماس گرفته و ساعت آماده شدن کالا اعلام می گردد . ( از حضور شما بدون هماهنگی قبلی در فروشگاه معذوریم )

تحویل در فردیس کرج بصورت رایگان انجام میپدیرد

در صورت داشتن هرگونه سوال با ما در تماس باشید

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز پروفی.